شنبه 8 اردیبهشت 1403
spot_img
الرئيسيةارتباطات و فناوریآموزش الکترونیکهرآنچه در طراحی غرفه نمایشگاهی نیاز داریم، از شروع تا پایان

هرآنچه در طراحی غرفه نمایشگاهی نیاز داریم، از شروع تا پایان

رسانه ارسطو – سید مهدی نجفی – طراحی غرفه نمایشگاهی شما باید بتواند از طرف برند شما صحبت کند، تعداد زیادی بازدیدکننده را جذب کند و بیشترین تأثیر را در رسانه های اجتماعی داشته باشد.

اولین چیزی که به نمایش گذاشتن محصول یا خدمات خود باید به آن بپردازیم، ایجاد یک عامل کشش برای مخاطب است. این کار شما را در میان دریایی از رقبا متمایز خواهد کرد.

حالا اگر آماده هستید تا با بهترین طراحی غرفه، برند خود را به نمایش بگذارید و در نمایشگاه بعدی بیشترین تاثیر را بر مخاطبان خود داشته باشید نکات این مقاله را هنگام طراحی غرفه نمایشگاه خود رعایت کنید .

یک غرفه نمایشگاهی چیست؟

غرفه نمایشگاهی، که گاهی اوقات غرفه نمایشگاه تجاری یا نمایشگاه نمایشگاهی نیز نامیده می شود، فضایی تعیین شده در یک نمایشگاه تجاری یا رویداد است که در آن شرکت ها یا سازمان ها می توانند محصولات، خدمات و برندهای خود را به مخاطبان ارائه دهند. غرفه نمایشگاهی یک فضای فیزیکی است که بستری را برای شرکت ها فراهم می کند تا با کسانی که در رویداد شرکت می کنند و مشتریان بالقوه، تعامل داشته باشند.

تفاوت یک غرفه با یک غرفه نمایشگاهی

کلمات “غرفه نمایشگاهی” و “غرفه” هر دو اصطلاحی هستند که برای اشاره به فضایی استفاده می شود که یک کسب و کار یا سازمان خدمات، محصولات و برند خود را در طول یک رویداد ارائه می دهد.

با این حال، بین آنها چند تفاوت وجود دارد. یک غرفه نمایشگاهی معمولاً معنای یک منطقه نمایش دقیق تر با طراحی هدفمند و سفارشی را منتقل می کند که اغلب با سطح بالاتری از خلاقیت و سفارشی سازی همراه است.

غرفه نمایشگاهی یک اصطلاح کلی تری است که طیف وسیعی از فضاهای نمایشی را شامل می شود که شامل چیدمان های ساده تر و استانداردتر و همچنین طرح های دقیق تر می شود. انتخاب بین استفاده از استند یا غرفه اغلب به بودجه، مقیاس و تأثیر مطلوب ارائه و همچنین خود رویداد بستگی دارد.

غرفه های نمایشگاهی چه هدفی دارند؟

قبل از اینکه در مورد طراحی غرفه نمایشگاه صحبت کنیم، مهم است که هدف از برپایی آنها را درک کنیم. اغلب هدف از شرکت در یک نمایشگاه و ایجاد غرفه نمایشگاهی تحقق چندین هدف است که به نفع مشاغل، سازمان ها و شرکت کنندگان است. در اینجا به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

ویترین محصول یا خدمات – غرفه های نمایشگاهی بستر مناسبی برای نمایش محصولات، خدمات و نوآوری ها به مخاطبان بالوقه هستند. کسب و کارها هم می توانند ایده های خود را به نمایش بگذارند و  به شرکت کنندگان فرصت تعامل با خود را بدهند.

معرفی و شناخت برند – غرفه ها باید به ایجاد و تقویت آگاهی از برند کمک کنند. آنها فرصتی برای ارائه عناصر برندسازی مانند لوگوها، رنگ ها و برچسب ها هستند تا تأثیری ماندگار بر مخاطب داشته باشند.

تعامل و ارتباط – غرفه های نمایشگاهی را می توان برای تشویق مشارکت و تعامل با شرکت کنندگان در رویداد طراحی کرد. از طریق تجهیزات و ایده های تعاملی، ارائه‌ها و مکالمات، کسب‌وکارها می‌توانند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند، به سؤالات پاسخ دهند و محصولات یا خدمات خود را به آنها توضیح دهند.

تولید سرنخ و شبکه سازی – غرفه های نمایشگاهی سرنخ ایجاد می کنند (مخاطب برای بازاریابی). با جذب و درگیر کردن شرکت‌کنندگان، شرکت ها می‌توانند اطلاعات مشتریان بالقوه را برای فروش‌های آتی و حتی مشارکت جمع‌آوری کنند.

آموزش و به اشتراک گذاری اطلاعات – غرفه های نمایشگاهی می توانند بسترهای بسیار خوبی برای آموزشی باشند. آنها به کسب و کارها اجازه می دهند دانش، روندها و بینش های صنعت را به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، معرفی و نمایش محصولی که در این غرفه انجام می شود، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

تحقیقات بازار – کسب‌وکارها و شرکت ها می‌توانند از غرفه خود برای انجام تحقیقات بازار با درگیر کردن شرکت‌کنندگان در بحث‌ها و جمع‌آوری بازخورد برای درک گرایش های بازار استفاده کنند.

فرصت‌های فروش – غرفه‌های نمایشگاهی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند فروش مستقیم یا مذاکره در مورد معاملات را در طول رویداد انجام دهند. علاوه بر ثبت سفارش، امکان خرید در محل نیز در برخی نمایشگاه ها وجود دارد.

معرفی محصولات و اطلاعیه ها – غرفه های نمایشگاهی صحنه ای برای کسب و کارها برای عرضه محصولات جدید، اعلام به روز رسانی و عرضه محصولات جدید است.

انواع غرفه های نمایشگاهی

  • غرفه های درونی یا اصطلاحا Inline Booth

غرفه های درون خطی که به نام غرفه های ردیفی نیز شناخته می شوند معمولاً در یک ردیف مستقیم هستند. در این غرفه ها تنها قسمت جلویی غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد زیرا از دو طرف با غرفه های دیگر احاطه شده اند.این غرفه ها رایج ترین و ارزان ترین گزینه در یک نمایشگاه تجاری است. از نظر طراحی ساده هستند و به اندازه کافی نما و فضای ارتباطی برای برند دارد.

با این حال، طراحی غرفه درون خطی برای شرکت کننده امکانات کمی را فراهم می‌کند، زمان برای بازدیدکنندگان محدود بودخ و کسب و کارها و شرکت ها محیط کوچکتر و محصولات محدودتری را برای ارائه می توانند انتخاب کنند.

  • غرفه های گوشه ای

غرفه های گوشه ای غرفه‌های دو طرفه نیز نامیده می‌شوند که در انتهای یک راهرو یا غرفه های بزرگتر قرار گرفته‌اند، بنابراین دو طرف باز دارند. بازدیدکنندگان می‌توانند این غرفه را از دو طرف مشاهده کنند. این یک نکته مفید است زیرا به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید و برند خود را تبلیغ کنید. طراحی در این غرفه ها منعطف تر است و فضای کافی برای گرافیک و ارتباطات برند برای شرکت کننده ایجاد می کند.

نقطه ضعف این غرفه این است که هر دو طرف باید با طراحی های چشم نواز در معرض دید قرار گیرند و تعدادد چنین غرفه هایی در نمایشگاه ها بسیار محدود است مثلا در هر سالن 4 تا 8 عدد از این غرفه ها وجود دارند.

  • غرفه شبه جزیره

غرفه های شبه جزیره به غرفه های باز 3 طرفه نیز معروف هستند. بازدیدکنندگان می توانند غرفه ها را از جلو، چپ و راست به وضوح ببینند. بنابراین، طراحی غرفه به شما این امکان را می دهد که در جذب مشتریان انعطاف پذیرتر و خلاق باشید. این نوع غرفه ها امکان قرار گرفتن در معرض دید بیشتری را فراهم می کند و یک قدرتمند از برند را ایجاد می کند.

نقطه ضعف این غرفه ها قیمت اجاره است. این موضوع شما را مجبور خواهد کرد برای طراحی و اجرای غرفه خود فقط به سراغ شرکت های معتبر و فقط دارای گرید A غرفه سازی بروید.

  • غرفه های جزیره ای

این غرفه از تمام زوایا باز هستند و طراحی آن پیچیده تر از بقیه غرفه هاست. شما باید توجه ویژه ای به روش های نمایش محصول، برنامه ریزی های روزانه برای رسیدن به هدف در غرفه و غیره توجه کنید.

در غرفه های جزیره ای، جزئیات زیبا و چشمگیر در جذب مخاطب نقش بسیار مهمی دارد.

مزایای استفاده از این نوع غرفه ها بیشمار است. در این غرفه ها موقعیت های زیادی برای طراحی خلاقانه و نمایش محصولات متعدد فراهم می آیند، به طور کلی غرفه های جزیره ای قوی ترین مکان برای معرفی برند شما هستند.

نقطه ضعف غرفه های جزیره ای هزینه بالای اجاره آن است، این هزینه بالا شما را مجبور به انتخاب بهترین شرکت غرفه سازی برای شرکت در نمایشگاه می کند.

برعکس هزینه بالای اجاره، هزینه طراحی و ساخت غرفه توسط یک غرفه ساز حرفه ای گرید A  مانند ارسطو دیزاین از غرفه های شبه جزیره و گوشه ای پایینتر است.

  • غرفه نمایشگاهی پیاده روی و چند طبقه

دربرخی غرفه های نمایشگاهی، مسیری از وسط آن ساخته می شود که غرفه را به دو قسمت تقسیم کرده تا بازدیدکنندگان قادر به تعامل بیشتر با شما بوده و محصولات و خدمات شما را از نزدیک ببینند و با شما تعامل داشته باشند.

در غرفه های چند طبقه ، محیطی در بالای غرفه ساخته شده که از طریق یک راه پله قابل دسترسی خواهد بود. باید در زمان طراحی به استحکام این سازه بسیار دقت کرد. در هر دو طبقه، فضا به صلیقه شما طراحی شده بنابراین طراحی و برنامه ریزی پیچیده تر می شود. هزینه ساخت بالاتر رفته و کارمندان شما باید برای تعامل با مردم تلاش بیشتری بکنند.

چطور غرفه نمایشگاهی را طراحی کنیم

طراحی غرفه نمایشگاهی کار بسیار دشواریست. شما می انتظار دارید طراحی غرفه شما چشم نواز باشد و در عین حال بتواند پیام برند را به طور موثر منتقل کند. در اینجا برخی از بهترین روش هایی که می تواند به طراحی یک غرفه نمایشگاهی با زیبایی بصری بالا کمک کند آورده شده است:

  • رساندن آسان پیام های اصلی

به چیدمان غرفه خود فکر کنید. مهم است که پیام های کلیدی خود را ساده نگه دارید تا خواندن و درک آن آسان باشد. قرار دادن پیام های بالاتر از یک و نیم  تا دو متر برای مشاهده موثر توصیه می شود.

غرفه را با لوگوی شرکت خود در زمینه های مختلف علامت گذاری کنید تا برند خود را تقویت کنید. چند عنوان تاثیرگذار را با فونت بزرگ و خوانا چاپ کنید تا به راحتی از راه دور دیده شود.

  • تعاملی کردن غرفه و نوع ارائه کالا و خدمات

غرفه‌های تعاملی می‌توانند شامل عناصری مانند بازی‌ها، صفحه‌های لمسی، ویدئووال حاوی محصول و غیره باشند که باید در غرفه شما گنجانده شوند تا توجه بازدیدکنندگان را به‌جای عناصری که هدف شما هستند جلب کنند.

در بسیاری از نمایشگاه ها، بازدیدکنندگان علاقه مند به شرکت در بازی و مسابقه و برنده شدن جوایز هستند. این بازی ها به شما زمان بیشتری برای تعامل با مشتریان بالقوه خود می دهد و تأثیر قابل توجهی بر آنها ایجاد می کند.

  • فضا را تمیز، خوشبو و جذاب نگه دارید

در یک غرفه تمیز و خوشبو و زیبا شما بسیار راحت تر خواهید توانست با مخاطبان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.

این موضوع همچنین تضمین می کند که پیام برند شما تحت تأثیر عوامل ناخواسته قرار نگرفته یا شلوغی و کثیفی، تحت تاثیر قرار نمی گیرد. عدم رعایت این موضوع باعث تاثیرات منفی بسیار بزرگی خواهد شد.

  • پرهیز از استفاده از تجهیزات بصری کم کیفیت یا بی کیفیت

نمایشگرهای غرفه نمایشگاهی شما باید دارای تصاویر با وضوح بالا و گرافیک با فرمت مناسب باشند تا از تصاویر پیکسلی، تار یا کشیده روی مواد چاپی شما جلوگیری شود.

بسیار عاقلانه است که قبل از چاپ و انتشار تصاویر، یک طراح حرفه ای را استخدام کنید تا تصاویر بصری شما را مطابق با خواسته های شما و نمایشگاه سفارشی سازی کند.

  • استفاده از عوامل منسجم در تمام طول برگذاری نمایشگاه

طراحی غرفه و استفاده از یک موضوع منسجم در طول برگذاری نمایشگاه برای برند شما بسیار مفید است. اطمینان حاصل کنید که پیام برند شما در تمام عناصر طراحی شما مانند پایه ها، بنرها، تصاویر و هدایا با یکدیگر سازگار و هماهنگ بوده تا تاثیری واضح بر بازدیدکنندگان ایجاد کند.

زیبایی بصری غرفه مطابق با برند شرکت شما، محصول شما را در ذهن بازدیدکنندگان تقویت می کند.

  • سعی کنید غافلگیر کنید یا الهام بگیرید

برای جلب توجه بازدیدکننده، یک عنصر شگفت‌انگیز یا الهام‌بخش را در غرفه خود بگنجانید. این عنصر را درست در مرکز غرفه قرار دهید تا آنها را تشویق کنید که وارد شوند و با نماینده برند شما تعامل کنند.

  • از نقاط کانونی آگاه باشید و از آنها استفاده کنید

آگاهی از نقاط کانونی غرفه بسیار مهم است زیرا شما می خواهید از آنها برای نمایش مهم ترین اطلاعات در مورد برند خود استفاده کنید.

دیوار پشتی معمولاً نقطه کانونی اکثر غرفه ها است، در حالی که غرفه های گوشه دارای چندین نقطه کانونی هستند. همچنین می توانید چندین نقطه کانونی را با استفاده از آویز های بزرگ با پیام برند خود ایجاد کنید.

به هر حال مطمئن شوید که مهمترین عناصر طراحی، پیام و لوگوی خود را در آنجا نمایش می دهید.

  • از رنگ های مناسب استفاده کنید

همانطور که همه ما می دانیم، رنگ های پر جنب و جوش بازدیدکنندگان را به هر غرفه ای در نمایشگاه جذب می کند. ترکیب رنگ مناسب در عناصر طراحی شما می تواند واکنش مثبت بازدیدکنندگان را برانگیزد و به شما کمک کند تا در میان تعداد زیاد غرفه ها برجسته شوید و محصول و خدمات خود را تبلیغ کنید.

رنگ های پر جنب و جوش جذاب تر هستند اما از آنها عاقلانه استفاده کنید. اگر عاقلانه و حسابشده تر استفاده شوند، تاثیر بیشتری خواهند داشت

  • دقت به نکات مهم

طراحی غرفه نمایشگاهی برای شما در نمایشگاه‌های تجاری، مهم‌ترین جزء از آن است و مطمئناً می‌خواهید که کاملا بی نقص باشد.

با این حال، ممکن است بخواهید هنگام طراحی برای بهبود ظاهر و موفقیت غرفه خود، از این نکات پیروی کنید.

  • غرفه نمایشگاهی بزرگتر به معنای غرفه بهتر نیست

همیشه به یاد داشته باشید که یک غرفه کوچک با طراحی خوب که بتواند تعامل بهتری با مخاطب داشته باشد بهتر از یک غرفه بزرگ با طراحی ضعیف است که در تبلیغ برند شما ناکام مانده است.

به عنوان مثال، اگر می خواهید مصرف کننده فقط نوشیدنی جدید شرکت شما را امتحان کند، یک غرفه نمایشگاهی کوچک گزینه بهتر و ارزان تری نسبت به یک غرفه نمایشگاهی بزرگ خواهد بود. ابتدا باید فضای مورد نیاز خود را بسنجید و بعد نسبت به اجاره و طراحی و ساخت آن، تصمیم بگیرید.

  • عناصر سمعی و بصری را اضافه کنید

عناصر صوتی بصری را به غرفه نمایشگاه خود اضافه کنید تا مشتریان بالقوه خود را در معرض تمام اطلاعات لازم در مورد برند خود قرار دهید. با استفاده از فناوری تعاملی هوشمند مانند صفحه نمایش های لمسی و بازی های ویدیویی که جدیدترین اطلاعات در مورد برند شما را برای ایجاد سرنخ ارائه می دهند، مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

  • از نور مناسب استفاده کنید

از نورپردازی مناسب و خلاقانه استفاده کنید تا غرفه نمایشگاهی شما بتواند توجه جمعیت را در خلوتی و شلوغی به خود جلب کند. از نورافکن ها برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و تبلیغ موثر برند خود در بازار استفاده کنید.

نورپردازی غرفه نیز یک راه حل ایده آل برای برندسازی بوده که در هر نمایشگاه تجاری، یک برند قابل توجه ایجاد می کند.

  • از شرکت غرفه ساز حرفه ای و با تجربه استفاده کنید

عقد قرارداد با یک شرکت طراحی غرفه با تجربه یک تصمیم عاقلانه است. این شرکت به شما کمک می کند دستورالعمل ها و اهداف برند خود را ارزیابی کنید و طراحی غرفه مناسب را انتخاب کنید تا حداکثر بهره وری در غرفه شما ایجاد شود.

طراحی و اجرای  حرفه ای همچنین می تواند در ساخت و معماری غرفه، گرافیک غرفه و تابلوها و همچنین برنامه ریزی و ارائه غرفه به شما کمک کند.

انجام این کار تضمین می کند که نام تجاری و کسب و کار شما در نمایشگاه تجاری برجسته شود.

  • رعایت سادگی در طراحی غرفه نمایشگاهی

اگر یک طراحی غرفه ساده به درستی انجام شود می تواند به اندازه غرفه های بزرگتر و شلوغتر موثر باشد.

غرفه های ساده می توانند برای شرکت هایی که برای اولین بار و یا با سرمایه کم وارد نمایشگاه می شوند گزینه بسیار مناسب تری باشد.

اینها گزینه های ارزان و ایمن هستند. با نوع مناسب طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، آنها می توانند تأثیر نام تجاری قابل توجهی برای تجارت شما در یک نمایشگاه تجاری ایجاد کنند.

هزینه غرفه سازی نمایشگاهی

هزینه ساخت غرفه نمایشگاهی برای نمایشگاه تجاری با توجه به عوامل زیر می تواند متفاوت باشد:

متراژ غرفه

نوع طراحی غرفه

نوع و تعداد عناصر موجود در غرفه

مواد و متریال مورد استفاده برای ساخت غرفه

محاسبه هزینه های مورد انتظار بسیار مهم است زیرا این امر به تعیین اینکه آیا یک رویداد خاص ارزش شرکت در آن را دارد یا خیر کمک می کند.

شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی

اگر به دنبال یک شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی هستید، ارسطو دیزاین(طراح سازه ارسطو) یکی از بهترین شرکت های مدیریت رویدادهای نمایشگاهی و از با سابقه ترین شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی در ایران است. از برگذاری نمایشگاه گرفته تا طراحی غرفه و اجرا، تابلوهای تبلیغاتی خلاقانه و حتی طراحی استودیو فیلم برداری و طراحی صحنه تئاتر، ارسطو دیزاین تقریباً در همه انواع رویدادها، از جمله نمایشگاه‌های داخلی، اقماری، نمایشگاه‌های بین المللی و نمایشگاه‌های تجاری، تجربه بسیار زیادی دارد.

وقتی ارسطو دیزاین را برای طراحی و ساخت آن وارد داستان خود می کنید، می توانید خیالتان راحت باشد که بدانید غرفه نمایشگاهی شما از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

چگونه اندازه مناسب برای غرفه نمایشگاهی خود انتخاب کنم؟

اندازه مناسب غرفه نمایشگاهی به عواملی مانند بودجه، اهداف و نوع رویداد بستگی دارد. همچنین فضای موجود در رویداد، تعداد محصولات یا خدماتی را که می‌خواهید به نمایش بگذارید و سطح تعاملی که می‌خواهید در نظر بگیرید. سپس، گزینه‌ها را با شرکت ارسطو دیزاین  در میان بگذارید تا بهترین تناسب را تعیین کنید.

برای ساخت غرفه نمایشگاهی به چه موادی نیاز دارم؟

متریال  رایج برای ساخت غرفه های نمایشگاهی شامل چوب، mdf نئوپان، آلومینیوم، رنگ اکریلیک، پی وی سی، پارچه و سیستم های مدولار است. انتخاب مواد به عواملی مانند سهولت نصب، دوام، وزن، گزینه های سفارشی سازی و زیبایی بستگی دارد. البته بودجه شما نیز از مهمترین عوامل خواهد بود.

آیا می توانم فناوری را در غرفه نمایشگاه خود بگنجانم؟

بله. ادغام فناوری هایی مانند تابلوهای دیجیتال، نمایشگرهای تعاملی، صفحه نمایش لمسی، سیستم های واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و نمایشگرهای صفحه نمایش LED به غرفه شما کمک می کند تا شما را به هدف خود برسید. فناوری می تواند تعامل مخاطبان را افزایش دهد، محصولات را به روشی نوآورانه به نمایش بگذارد و تاثیری به یاد ماندنی بر جای بگذارد.

آیا می توانم به جای ساخت یا خرید غرفه نمایشگاهی اجاره کنم؟

بله. اجاره غرفه نمایشگاهی یک گزینه های شما برای شرکت در نمایشگاه می تواند باشد. انعطاف پذیری در  طراحی و صرفه جویی در هزینه را برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد طرح های مختلف غرفه را برای رویدادهای مختلف انتخاب کنید. خدمات اجاره غرفه نمایشگاهی معمولاً گزینه های سفارشی سازی را متناسب با نیازهای خاص شما ارائه می دهد. در این مورد شما باید از متریال تتریس، ماکسیما و تجهیزات پیش ساخته استفاده کنید.

چگونه بازگشت سرمایه را از غرفه نمایشگاهی به حداکثر برسانیم؟

طبیعی است که بخواهید اطمینان حاصل کنید که آنچه در غرفه خود هزینه می کنید ارزش آن را خواهد داشت. برای به حداکثر رساندن ROI یا همان سیستم محاسبه بازگشت سرمایه مطمئن شوید که اهداف روشنی تعیین کرده اید، شرکت کنندگان را به طور موثر درگیر می کنید، سرنخ ها را جمع آوری می کنید و به سرعت پس از پایان رویداد پیگیری می کنید. همچنین باید معیارهای عملکرد خود را دنبال کنید و نتایج را ارزیابی کنید. با در دست داشتن این داده ها، می توانید استراتژی نمایشگاه خود را بر اساس بینش های به دست آمده اصلاح کنید.

غرفه پاپ آپ چیست؟

غرفه پاپ آپ که به عنوان نمایشگر پاپ آپ یا استند پاپ آپ نیز شناخته می شود، نوعی نمایشگر قابل حمل و همه کاره از نمایشگاه یا نمایشگاه تجاری است. به گونه ای طراحی شده است که به راحتی نصب، جمع آوری و حمل  می شود. برای مشاغلی که اغلب در رویدادها شرکت می کنند و به یک راه حل نمایش راحت و کارآمد نیاز دارند ایده آل است. از جمله این غرفه ها می توان به غرفه های فروش فست فود یا فروش آبمیوه اشاره کرد.

نتیجه

نمایشگاه ها بدون شک بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی هستند و زمانی که شانس نمایش نام تجاری خود در یک نمایشگاه فراهم می شود، نمی توانید به دلیل طراحی ضعیف غرفه اجازه دهید شکست بخورد.

بهترین روش‌ها و دستورالعمل‌های طراحی ذکر شده در این مقاله کمک می‌کند تا غرفه نمایشگاهی شما در میان دریای غرفه‌داران در نمایشگاه تجاری متمایز شود.

پیش بروید و غرفه خود را رزرو کنید تا برند خود را به جهان معرفی کنید!

برای طراحی غرفه نمایشگاهی حرفه ای خود با ما در ارسطو دیزاین تماس بگیرید.

مقالات ذات صلة

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

الأكثر شهرة